Saturday 14 June 2014

TESTIMONI MASALAH KETIKA HAMIL DAPAT DI ATASI DENGAN SELAMAT

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya suka sangat apabila ramai yang berpuas hati apabila mereka yang mengandung mengamalkan set hamil daripada shaklee ini. Mana yang tahu, setiap kali hamil, masti mempunyai masalah seperti darah tinggi, kencing manis ( tidak semuanya sama ),loya, kerap tidur dan sebgainya lah... Hari ini saya ingin berkongsi sedikit kegembiraan daripada Sis Nieyta.


Diye baby Shaklee, Consumer shaklee dengan produk dari ESP + Vita C + Vitamin B + Vitalea + Ostematrik. Sebelum mengamalkan set shaklee, sis ini mengalami pendarahan semasa mengandung. Risau sering di belenggu dalam fikiran, sama ada ianya hidup atau tidak., selama 6 bulan kandungan ini songsang..


Apabila masuk kandungan usia 6 bulan, baru mengamalkan set shaklee, alhamdulillah melahirkan anak yang comel dan sihat dengan kulit yang putih seperti kapas, bibir merah macam delima. Hanya 4 jam di dalam labour room, boleh pulak sambil meneran boleh lagi bersembang dengan doktor yang sambut bby nie..Sampaikan nurse tanya '  AWAK MAKAN APA ?' PULIH MELEPAK ? sis pun jawab, " SAYA AMALKAN SET SHAKLEE "


Setakat ini, baby boy Ahmad Nabhan Fadlullah tidak pernah kena deman, dan rasa tidak rugi abiskan duit untuk produk yang terbaik..


Masalah pendarah adalah salah satu punca keguguran, apabila mengetahui kesah Sis Nieyta yang selalu kerisauan tentang kandunganya. Tapi apabila menngamalkan set hamil shaklee, Sis Nieyta dapat menempuh dugaan hamil dengan selamat dan mendapat zuriat yang comel, sihat ini.. Seandainya ibu2 hamil inginkan yang terbaik untuk kandungan, bolehlah amalkan shaklee ini. 
Boleh dapatkan dengan harga yanag berpatutan dari saya, asalkan ibu sihat anak pun terjamin selamat .

 Hubungi saya di :
FaceBook :Qaseh Amani
Sms/Whatsapp : 017-6124528
Cod : Gemas, Segamat, Tampin, Bahau, Palong dan penghantaran ke seluruh Malaysia
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiaginos, merawat, menyembuh, mencegah pelbagai penyakit *
* Jika merasai maklumat ini manfaat, jangan lupa klik google+1 :-) * 

0 comments:

Post a Comment