Thursday 29 May 2014

KEMBALIKAN KEINTIMAN DENGAN ALFALFA SHAKLEE

Alfalfa Shaklee memang patut di amalkan oleh setiap wanita yang di luar sana, Kenapa saya cakap macam ini? Ye lah wanita kan senang dapat penyakit dalaman, contohnya masalah kurang penghadaman, masalah keputihan, masalah bau badan dan banyak lagi lah. Saya lebih suka mengamalkan Alfalfa nie, sebabnya ia boleh memberikan kebahagian pada saya......................... :-)




Nak tahu apa yang saya maksudkan? Meh baca kisah di bawah 

Seorang suri rumah yang bersenyum panjang , hehehe

" Salam, saya nak kongsi pasal Alfalfa, sebelum mencuba saya banyak baca testimoni dari internet dan saya tanya dearler saya Fai Shaklee, ok ke guna Alfalfa ni untuk keintiman suami isteri?? 
Mula-mula memang tak percaya,bila kata alfalfa ini boleh mengembalikan tisu-tisu dalam faraj kita (mengetat), hilangkan keputihan dan lain2, saya pula ibu yang sudah beranak satu dan hati ingin nak mencuba...... saya beli dan guna seminggu, kebetulan pada masa itu Miss 'P' datang selama seminggu, seminggu itulah makan alfalfa........
Selepas Miss 'P' tiada, saya bersama suami.......malam itu muka suami agak confiuse gitu, macam2 soalan dia ajukan pada saya... Dia tanya saya makan apa sampai jadi macam ini....lain macam benar rasanya..... hati saya berbunga2 dan ketawa dalam hati pun ada.... sebab dia tak pernah tegur pun....... Miss V saya ada kelainan dan berbeza dari hari2 sebelumnya.....hati happy sangat, kalau boleh nak teruskan makan alfalfa... agar en.suami boleh tersenyum & bahagia selalu "

Wau.. siapa yang tak sayang suami, kalau di puji macam ini, Bagaimana ianya terjadi ?? Jom baca ini
  • Alfalfa mengandungi phytoestrogns yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita ( wau..ianya jamu moden)
  • Membantu meningkatkan libido dan masalah kedinginan oleh itu meningkatkan keinginan untuk bersama
  • Membantu mengurangkan masalah keputihan
  • Merawat masalah kekeringan Vagina - ia merupakan herba yang membantu meningkatkan penghasilan cervical mucus yang membantu memudahkan sperma masuk ke dalam servik. Ia juga mengurangkan kesakitan apabila bersama
  • Membantu membetulkan kitaran haid. Apabila haid sudah diramal, memudahkan kita untuk menentukan waktu kesuburan
  • Kaya dengan essential mineral seperti beta-carotene, vitamin C, E dan K yang diperlukan oleh badan. Badan yang sihat dapat membantu kesuburan sekaligus meningkatkan peluang untuk mengandung.

Bagaimana ingin dapatkanya, boleh hubungi saya di :

FaceBook : Qaseh Amani
sms/whatsapp : 017-6124528
Cod : Gemas, Segamat, Tampin, Bahau, Palong dan penghantaran ke seluruh Malaysia
* Produk ini  bukan bertujuan untuk mendiaginos, merawat, mencegah dan menyembuh sebarang penyakit*
* Jika merasai maklumat ini manfaat, jangan lupa klik google+1 :-) *

0 comments:

Post a Comment