Monday 12 May 2014

TESTIMONI SETELAH MENGAMALKAN SET KESUBURAN SELAMA 2 BULAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera, dengan berkat kesabaran,doa dan usaha. Apa yang kita idamkan akan tercapai, cume ianya lambat atau cepat sahaja.Semuanya adalah ketentuan dari Allah s.w.t.
 Disini saya ingin berkongsi kejayaan yang berjaya mengharungi cabaran untuk dapatkan zuriat sendiri.




HAMIL SELEPAS 2 BULAN MENGAMBIL SET KESUBURAN


" Hi Dearies,
Saya berkahwin hampir setahun, saya mula mengambil produk Shaklee untuk kecantikan kulit bermula April tahun lepas. Selepas saya berkahwin saya ambil ESP , Vita-E Shaklee Collagen... Ada juga mengambil GLA untuk Haid saya... Sejak berkahwin saya dan suami selalu je travel... kadang-kadang atas urusan kerja...kadang2 berlajan2 sahaja.... Belum berfikir nak ada baby.. walaupun kami tidak pernah merancang.. mungkin belum ada rezeki..
Tetapi lepas tengok kawan2 yang baru je kawin...terus je preggy...membuatkan saya mula merasa yang saya pun teringin untuk menngandung. Memang tak nak tunggu lagi..... April lepas saya contact ibu saudara saya merangkap Shaklee distributor... Dia cadangkan mengambil Vitalea, B-complex, dan Vita-C di samping meneruskan Gla Complex.. Untuk suami mengambil Vita-E & Zink untuk kesuburan Lelaki..

Hari ini sudah seminggu period saya lewat....tekak mula rasa mual,pinggang mula rasa lenguh2... saya rasa pelik.... pagi tadi..sebelum mandi...saya terdetik untuk cuba UPT....memang ada je tersimpan  dalam laci, since saya nie bekerja di Hospital.. Lepas saya letakkan urine pada alat itu.. saya biarkan sahaja dan pergilah mandi... selepas saya mandi,saya lihat sekali imbas sahaja dan saya terkejut sebabnya ianya 'positive' saya terus kejutkan suami saya.... die sangatlah teruja sakali,sampailah tidak terkata lah... Sampai sahaja di tempat kerja..saya recheck but still same 'positive'... Than saya ke gyne doctor untuk scan.. Alhamdulillah... Janin sudah terbentuk dan berkeadaan amatlah baik di dalam rahim saya...

Alhamdulillah sakali lagi...saya hamil selepas 2 bulan selepas mengamalkan Set Kesuburan Shaklee untuk suami & isteri..Kawan2 yang sedang mencuba, janganlah putus asa ya... lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. Yang penting USAHA "

Ha...inilah dia penantian yang dinantikan oleh sis ini, amat teruja sekali kan membaca kisah beliau.
Semua ini adalah berkat kesabaran dan usaha di samping mengamalkan pemakanan yang sihat untuk dapatkan zuriat. Semuanya adalah ketentuan dari Allah s.w.t pada setiap insan yang telah berumahtangga.
Semuanya mempunyai rezeki masing-masing..

Saya di sini hanya ingin membantu dengan iklas untuk mereka yang inginkan kan zuriat sendiri. Tapi yang penting jumpalah Doktor Pakar dahulu ye supaya senang untuk saya memberikan yang sesuai untuk masalah ini...Ye lah sama ada mempunyai masalah hormon ( bagi suami @ isteri ) masalah haid tidak teratur, atau pernah mengalami keguguran..
 
 Boleh hubungi saya di :
FaceBook : Qaseh Amani
Sms/whatsapp : 017-6124528
Cod : Gemas, Bahau, Tampin, Segamat dan penghantaran ke seluruh Malaysia dengan harga yang berpatutan
" Produk ini bukan bertujuan untuk mendiaginos,marawat,menyembuhkan dan mencegah sebarang penyakit"
* Jika merasai maklumat ini berguna,jangan lupa clik "google+1"*


0 comments:

Post a Comment