Tuesday 10 June 2014

PENGALAMAN SIS HANNA MENGAMALKAN SET HAMIL SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera, ibu yang hamil adalah anugerah daripada Allah s.w.t pada setiap pasangan. Sama ada ianya lambat dan cepat sahaja, zuriat yang terhasil daripada kasih sayang sesama insan.... Hari ini saya teringin sangat untuk berkongsi salah satu testimoni Ibu Hamil, Kalau berminat, Call lah saya.. :-)





Jom kita baca kisah ibu dan anak ini 

Kisah Sis Hanna Hj Mohd Sani

Saya baru bersalin anak ke-3.. Seorang Princess yang sangat adorable... Saya teringin sangat nak berkongsi testimoni saya selepas merasai perbezaan pengalaman hamil tanpa vitamin shaklee untuk anak ke-2 saya sebelum ini dan selepas hamil anak ke-3 dengan vitamin shaklee untuk kehamilan.

Sepanjang mengandung saya mengambil Vitalea + Vita - C + B-Complex + Omega Guard + Ostermantrik since saya memang tidak suka minum susu.... Saya lebih bertenaga, tidak berasa loya, lebih cergas dan kulit saya semakin cantik tanpa pigmentation, sesampai ia sesaat melahirkan.

Saya masih rasa sihat dan bertenaga..... sehinggalah proses bersalin kali ini.... sangat mudah dan cepat, Kalau sebelum ini,selepas keluar tanda... sakit kontraksi memakan masa 2 hari dengan bukaan servik baru 2 cm...

Tapi kali ini....sakit  kontraksi berlaku sangat sekejap... sejerus sampai di hospital... Doc chek bukaan servik sudah 7 cm. Di usung terus ke Labour Room... Sedang nurse dan doc membuat persiapan untuk sambut baby.. saya terus ingin teran... Doc cuba chek bukaan servik memang sudah 10 cm...

Dengan 2 kali push je... saya selamat melahirkan baby girl yang sangat comel... kulit baby yang halus mulus... putih merah... Doc pun puji, uri cantik, luka parinium sangat minimal dan proses jahitan mudah.

Baby pun sangat baik... disebabkan susu badan saya dah mula mengalir sejerus melahirkan.. baby terus tidur kekenyangan.................
Seronoknya baca kesah Sis Hanni ini, dalam sepanjang kehamilan anak ke-3 baru menggunakan set hamil dari shaklee. Badan yang sihat untuk ibu hamil malah kesihatan dalaman pun terjamin. Lhat lah anak Sis ini, comel sangat kan, putih melepak...... Ingin mencari set hamil Klik di bawah ini.. Dapatkan dengan harga berpatutan..


 
Boleh hubungi saya di :
FaceBook : Qaseh Amani
Sms/Whatsapp : 017-6124528
Cod : Gemas, Segamat, Tampin, Bahau, Palong dan penghantaran ke seluruh Malaysia
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiaginos, menyembuh, merawat, mencagah pelbagai penyakit*
* Jika merasai maklumat ini manfaat, jangan lupa klik goggle+1 :-) P 

0 comments:

Post a Comment