Saturday 24 May 2014

VITAMIN UNTUK KESIHATAN SENDI : ADVANCED JOINT HEALTH TABLET

Sendi yang sihat bermakna tulang rawan ,ligamen,tenton dan cecair-cecair  sinovia( Bendalir yang melicinkan sendi-sendi) iaitu komponen-komponen sendi mendapat keperluan nutrisi dari yang mencukupi yang diserap oleh tubuh. Sendi yang sihat dan kuat dapat memberikan keselesaan antara tulang temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.



Jom kita mengenali Vitamin untuk sendi ini.

Advanced Joint Tablet ( AJHT ) adalah makanan tambaahan yang baik untuk kesihatan. AJHT adalah formulasi proprietary yang menampilkan kombinasi bahan-bahan semulajadi yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia di hasilkan dari ramuan aktif yang bertindak pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.



Antara kandungan AJHT adalah :



Ekstra Jagung

Ekstra Jagung secara semulajadinya kaya dengan glucosamine yang merupakan gula animo dan merupakan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia digunakan untuk membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi . Glucosamine mengandungi bahan yang juga dijumpai didalam tendon dan ligament.Ekstra Jagung membantu meningkatkan perlindungan sesendi dan membantu membina tulang rawan untuk kesihatan sandi dalam jangka masa yng panjang.

Ekstra Boswellia

Boswellia merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata . Bahan utama Boswellia Serrata adalah asid boswelik ( AKBA, asid-3asetil-11-ketobeta-boswolik) yang berfungsi sebagai anti radang semulajadi.Kenapa Boswellia membuatkan AJHT ini cukup istimewa?Ianya bukan mengandungi asid Boswelik AKBA yang berkepekatan tinggi untuk menyokong keselesaan sendi tetapi juga mengandungi unsur-unsur semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkait rapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding dengan AKBA sahaja. Tambahan pula, ianya telah ditunjukan secara nutrisinya dapat menyokong keselesaan sendi yang lebih baik berbanding satu AKBA yang lebih tinggi.

MengandungiVitamin-C

AJHT menyumbang Nilai Harian 100% vitamin-C kerana ia merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sistesis kolagen.Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh.

Mengandungi Meneral surih Zink, copper ( kuprum/tembaga) dan mangan

AJHT menyumbang Nilai Harian 10% mineral surih zink, copper dan mangan yang merupakan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolegen dan glikosaminoglikan.

Bebas dari Chondrotin

AJHT tidak mengandungi sulfat chondrotin kerana ia tidak akan diserap dengan baik jika diambil secara oral ( telan ) . Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat chondrotin ini mengganggu penyerapan ekstra jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan lebih baik jika diambil secara berasingan.


Ingin tahu apa manfaat mengamalkan AJHT Klik di sini


Harga pasaran : RM 124.00
Ingin mendapatkanya boleh hubungi saya di :

FaceBook :Qaseh Amani
sms/whatsapp :017-6124528
Cod : Gemas, Tampin, Segamat, Bahau, Palong dan penghantara ke selurah Malaysia
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiaginos,merawat,menyembuh dan mencegah pelbagai penyakit*
*Jika merasai maklumat ini berguna jangan lupa klik google+1 :-) *

0 comments:

Post a Comment