Sunday 8 June 2014

KAWALAN DARAH TINGGI KETIKA HAMIL

Assalamualaikum dan salam sejahtera, sudah membaca entri saya yang lepas, mengenai bahayanya darah tinggi ketika hamil. Mesti risau kalau mengalami seperti pengalaman saya ketika hamil. Saya dulu tidak menganali Shaklee semasa sepanjang kehamilan saya yang lepas, saya hanya mengambil vitamin daripada klinik kesihatan sahaja. Memang banyak masalah sepanjang kehamilan dulu, tapi sekarang dengan pengambilan Set Kehamilan Shaklee ini In Sya Allah..... ianya tidak akan berulang lagi. Sebab itulah saya suka sarankan Shaklee pada semuanya supaya tidak mengalami seperti saya......

Set Hamil Shaklee terdiri daripada :










Jika anda adalah ibu yang mengalami tekanan darah tinggi semasa hamil, saya cadangkan mengamalkan Omega Guard dan Oetematrix bagi membantu masalah ibu hamil.






Omega Guard adalah minyak ikan shaklee bagi mencegah penyakit salur darah dan stroke. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi, melincirkan salur darah dan membantu peredaran darah yang lancar. Oleh sebab itu, ia membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengelak ketegangan leher atau sakit kepala. Omega juga merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung.


Ostematrix pula membantu meringankan stres. Ia mengimbangi takanan darah tinggi, memelihara denyutan jantung, impluls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang lena, memperbaiki jantung berdebar, depresi, mood swing dan sakit kepala.


Ingin sihat ketika hamil? Jom amalkan shaklee, ianya selamat dan terjamin untuk ibu2 dan anak dalam kandungan

Boleh hubungi saya di :
FaceBook : Qaseh Amani
Sms/Whatsapp : 017-6124528 
Cod : Gemas, Segamat, Tampin, Bahau, Palong dan penghantaran ke seluruh Malaysia
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagimos, merawat, menyembuh, dan mencegah pelbagai penyakit*
* Jika merasai maklumat ini manfaat, jangan lupa klik google+1 :-) *

0 comments:

Post a Comment