Monday 7 April 2014

SET PENYUSUAN BAJET SHAKLEE ( ESP + ALFALFA )

Assalamualaikum dan salam sejahtera,pengambilan pemakanan yang seimbang dan mengandungi nutrisi yang lengkap amat penting untuk kesihatan para wanita khususnya yang sedang menyusukan anak. Tanpa nutrien yang lengkap, adalah agak sukar untuk menjana susu ibu yang mencukupi dan konsisten dengan keperluan bayi yang cepat membesar.Namun, pada masa kini kesedaran tentang kebaikan penyusuan ibu semakin mendapat tempat di hati para wanita. Ini kerana, di samping dapat memberikan khasiat susu ibu terbaik buat anak, para wanita juga akan turut mendapat pelbagai manfaat kesihatan dari penyusuan tersebut.




Kenapa Masalah Kurang Susu Badan Boleh Berlaku?

Terdapat pelbagai faktor mengapa masalah kurang susu badan boleh berlaku. Antaranya:
  1. Ibu menyusu tidak mengamalkan pemakanan seimbang yang mengandungi nutrien lengkap untuk menampung keperluan penyusuan.
  2. Tidak kerap menyusukan bayi.
  3. Tidak kerap mengepam atau memerah susu badan.
  4. Payudara tidak dikosongkan sepenuhnya.
  5. Kurang minum air.
  6. Ibu stress atau tertekan.
Fungsi Setiap vitamin dalam membantu ibu menyusu:


Alfalfa:  

♦ Alfalfa mengandungi bayak nutrien dan vitamin penting seperti vitamin K, A, B1, B6, C, E, calcium, zink dan besi: penting bagi pertumbuhan dan pembesaran yang sihat.
♦ Secara tradisionalnya, juga telah lama digunakan sebagai makanan penggalak (milk booster) bagi ibu menyusu.
Jika anda berminat mengetahui kesan pengambilan vitamin ini terhadap penyusuan boleh rujuk label testimoni pada menu di atas. Kami menawarkan harga menarik buat setiap pelanggan kami. Saya juga salah seorang pengguna set penyusuan ni kalau nak tahu. Saya boleh katakan ianya sangat berbaloi. Tak rugi mencuba. Sihat dapat, cantik dapat, bantu penyusuan pun dapat.

ESP @Energising Soy Protein:

♦ 3 nutrien utama yang tubuh perlukan untuk menghasilkan susu adalah protein, glukosa, dan lemak. Maka ESP yang lengkap dengan kesemua asid amino untuk mensistesis protein supaya terus dapat digunakan tubuh untuk ditukar menjadi susu ibu.
♦ Setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan 14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat. Jadi ia sememangnya mampu membekalkan tenaga kepada ibu menyusu dan dalam masa yang sama membakar kalori sehingga 35%.
♦ Protein sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. So apabila kita memasak sumber protein seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protein yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri. Maka pengambilan ESP adalah short cut untuk mendapatkan sumber protein lengkap dan berkualiti. 


Di samping meriahkan susu badan, si ibu akan nampak cantik dan kurus dengan pengambilan Set ini, Harga?? Cukup istimewa dari saya dan penghantaran percuma.Bagaimana ingin dapatkanya?? Boleh hubungi saya di :

Boleh hubungi saya di :
FaceBook : Qaseh Amani
Sms/whatsapp : 017-6124528
Cod : Gemas, Segamat, Tampin, Bahau, Palong dan penghantaran ke seluruh Malaysia
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiaginos, merawat, menyembuh, mencegah pelbagai penyakit *
* Jika merasai maklumat ini manfaat, jangan lupa klik google+1 :-) *


0 comments:

Post a Comment