Saturday 8 March 2014

TESTIMONI KECANTIKAN SHAKLEE

Asslamualaikum dan salam sejahtera, hari ini saya nak berkongsi sedikit Testimoni yang mengambil Set Kecantikan Shaklee...  

set kecantikan.. ikut kemampuan anda mahu yang mana......



Hanya mengambil ESP , VITA-E , VITA-C , B-COMPLEX



" salam saya pun mengunakan vit shaklee SED D untuk kulit plus ESP ... sangat ok sebab kulit saya sangat sensitif...cepat mengelupas area dagu,tepi bibir dan hidung... jerawat memang banyak setiap hari naik... plus saya ni suka tukar produk skincare.. sampai kena pergi hospital ambik pencuci dari HUSM tapi x jadi jugak sampailah sepupu saya Aeidah Amrun kenalkan Shaklee ni... Sekarang bebas je rasanya sebab nak priod ke.. ape ke jerawat tak naik banyak.. sebiji je.. parut pudar dan kulit dah ok.. Alhamdulillah....."

Set D : VITA-B, VITA-C , VITA-E , GLA-COMPLEX + ESP

Ingin dapatkanya boleh hubungi saya di :
FaceBook : Qaseh Amani
Sms/Wechat/Whatapp: 017-6124528

Harga dan penghantaran adalah istimewa dari saya pada seluruh Malaysia....

0 comments:

Post a Comment