Friday 28 March 2014

SET KECANTIKAN SHAKLEE ADALAH MEMBAZIR ATAU TIDAK

Assalamualaikum dan salam sejahtera, ramai yang mengatakan bahawa set kecantikan shaklee ini adalah sesuatu yang amat membazir sekali. Ramai yang mengtakan ianya amat mahal, tapi ramai yang tidak ketahui kualiti atau hasilnya kalau tidak mencubanya sendiri. Kanapa saya kata macam ini, sebabnya saya telah berjaya mendapatkan hasilnya dengan berkat kesabaran,tanpa pengelupasan kulit. Kebanyakan set kecantikan yang berada di pasaran ini yg telah saya mencubanya, kebanyakanya kulit saya akan mengelupas, pedih dah jerawat halus akan terjadi. Apabila menggunakan set bajet ini, hasilnya amat memuaskan. Mari kita lihat khasiatnya :






Vita-C

Vitamin C ini berfungsi sebagai meningkatkan kolegen bawah kulit. Kulit akan nampak lebih anjal
Sambil itu ia menyihatkan kulit dari dalam.

Pernah dengarkan artis cucuk vitamin c untuk kecantikan. Sebab mereka nak kolegen kulit di gantikan dan kekal muda jelita.

Itu yang menampakkan mereka selalu nampak muda jelita




ESP

Salah satu yang amat saya suka. Dan ianya amat lah baik untuk kecantikan wajah dan juga bagi mereka yang nak susu badan yang banyak.

Nak ganti sel kulit yang rosak, boleh ambil ini.
Apa yang ada dalam ESP ini??
Ia mempunyai 20 jenis asid animo lengkap untuk badan.

Nak buat kulit baru, otot baru. Khasiat satu bekas ini seperti sama dengan makan 30kg kacang saya yang berkualiti tinggi.

Kalau anda inginkan set shaklee ni, set asas ini pun sudah mencukupi,
Dalam setiap set shaklee mesti wajib ada ESP..


Inginkanya anda boleh hubungi saya di :
FaceBook : Qaseh Amani
sms/wechat/whatsapp : 017-6124528

Segala penghantaran akan di uruskan, Harga?? 
jangan risau ianya cukup istimewa dari saya

0 comments:

Post a Comment